niedziela, 29 kwietnia 2012

Moda w dużym i małym mieście ...

A więc jak już wspomniałam modą interesuję się już jakieś 3 lata . Ja nienawidzę prostoty, muszę mieć jakieś dodatki. Postanowiłam sobie dokładnie pooglądać jak ubierają sie uczniowie mojego gimnazjum. I od razu wam powiem,że u chłopców wygląda to okropnie! Oczywiście znajdą się wyjątki. Rozumiem też,że kogoś nie stać. Ale chłopcy z mojej klasy ubierają się okropnie i niektórzy strasznie mnie irytują. Nie rozumiem jak można chodzić 2 miesiące tak samo ubranym. Najlepiej według mnie ubiera się rocznik 1996. Będąc w wilkim mieście od razu widzę różnice. Tam chłopcy dobierają różnorodne dodatki i się nie wstydzą. Sytuacja u dziewczyn wygląda o wiele wiele lepiej. Dziewczyny dobierają różnorakie dodatki i noszą odważne kolory. Po prostu nie boją się mody.
MOJA RADA : Nie bójcie się odważnych kolorów i noście dużo dodatków i najważniejsze nie przejmujcie się opinią innych ! To wasz styl ! :)
                                                                                                                        Malina-Malinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz