wtorek, 7 sierpnia 2012

Why ?

Helloł wszystkim :3 Hmmm... nie wiem co pisać :( Jak już wiecie teraz tego bloga bd prowadzić sama ...  Coraz więcej osób z ktorymi dobrze mi się gadało odchodzi z msp, nudzę się tam, nie oglądacie mi filmów i myślicie tylko o sobie ( oczywiście są osoby,które pomogą ) Msp strasznie się zmieniło ... I to głównie wasza zasługa,że inni odchodzą . Moze warto sie zastanowić i coś zmienić i na msp znów wróci więcej osób. Ja też nie jestem idealna,ale staram się pomagać najlepiej jak tylko mogę.  Jeśli  będę stała z levelem w miejscu, nie poznam ciekawych osób to możliwe,że ja też odejdę :( Więc proszę zastanówcie się. Jeśli chce ktoś ze mną pogadać i lepiej poznać, to mam gg. Jeśli chcesz to napisz ; p
                                                                                                                                                                                       Malina-Malinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz