wtorek, 5 czerwca 2012

Wywiad z kara1199


Jak zaczęła się twoja pzygoda z msp?
Dowiedziałam się o tej grze od koleżanki, powiedziała że jest bardzo fajna więc zarejestrowałam się.
Czy od początku miałaś już jakiś cel związany ze zdobyciem wysokiego levelu?
 Nie, wtedy grałam tylko tak dla przyjemności, nie myślałam żebym mogła wbić wyższy lvl.
 Czy jesteś zadowolona z oglądalności swoich filmów?
Nie narzekam ale mogły być lepsze.
Najbardziej chciałabym "dotrzeć" do lvl 22. Jeżeli później nadal będzie mi się chciało grać w MovieStarPlanet to będę się starała na 25 lvl.:)
Czy poznałaś kogoś fajnego , który świetnie się z tobą dogaduje? 
 Oczywiście, mam wspaniałe 4 naj czyli Aśś <3 , KamaxDD , Daria09221998, Sebaa.xD
 oraz inni ( np. z reala :) ,wspaniałych
Chciałabyś aby pojawiły się nowe zmiany na msp, czy wszystko ci się podoba?
 Myślę, że narazie wystarczy tych nowych zmian, te które są , są bardzo fajne.:)
 I jeszcze jedno :] Jak radzisz sobie z krytyką ?
 Źle nie jest, narazie nie założono kont poniżających lub obrażających mnie, czasem w filmach inni piszą co im się nie podoba ja staram się to poprawić :)
Dziękuję za wywiad i życzę powodzenia w zdobywaniu leveli :)
Ja również dziękuję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz