poniedziałek, 18 czerwca 2012

Wywiad z Lompi !

Witaj! Pierwsze  pytanie siostra ! Jak znalazłaś msp ?
Ty mi powiedziałaś, wjechałam i bardzo mi się spodobało i tak zaczęła się moja przygoda :)
Ahaaa, pamiętam xd, czy masz jakiś cel związany ze zdobyciem wysokiego levela?
Lompi
Oczywiście,że tak ! Jak najwyższy !
A jak tam oglądalność twoich filmów ? Jesteś zadowolona ?
Ostatnio moje filmy ogląda dużo osób... Jestem z tego zadowolona .
Czy spotkałaś się kiedyś z krytyką ?
Nie , nigdy ...
Co myślisz o nowych zmianach? Są lepsze, czy jednak wolałaś starsze opcje ?
I to jest pytanie !Nowe i stare są fajne. Oba mi pasują :)
A co sądzisz o tworzeniu kont wzorowanych na nazwach użytkowników z wysokimi levelami ? Np. podróby AnanaseQ lub tworzenie nazw typu: AnanaseQ jest najlepsza, albo nazw obrażających tych użytkowników ?
Ci ludzie są po prostu głupi. Nie mają wyobraźni i nie umieją stworzyć własnych nazw tylko kopiują je od innych. Ci co tworzą nicki obrażające są nietolerancyjni .
Jaką moviestar podziwiasz najbardziej? Jest w ogóle taka?
No nie wiem ... Możliwe,że tak ...
A czy poznałaś jakiś miłych ludzi, których chciałabyś poznać w prawdziwym świecie czyli tzw. realu ?
Tak, są to trzy osoby ...Sainka, Kiyoko i megimegi
To świetnie ! Dziękuję za wywiad i życzę powodzenia w dalszym zdobywaniu leveli . 
Ja też dziękuję. I proszę o pomoc !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz