piątek, 6 lipca 2012

Wywiad z Diana.aa


Jak zaczęła się twoja przygoda z msp ?
Zobaczyłam reklamę w telewizji i weszłam na stronkę msp  i od tego się zaczęło .
Czy gra od razu cię spodobała , czy musiało minąć trochę czasu ?
Nie, od razu mi się spodobała to zaczęłam grać ;]
Czy miałaś już cel związany ze zdobyciem wysokiego miejsca w rankingu ?
Tak, chciałabym mieć 25 level jak AQ .
Jak podobają ci się zmiany ? Wprowadziłabyś coś jeszcze ?
Oczywiście ;3 Chciałabym,żeby vip był tańszy i chyba tylko to. Z miany średnio mi sie podobają : C
Teraz sprawa filmów C: Jesteś zadowolona z ich oglądalności ?
Nie za bardzo, chciałabym,żeby było 50,60 wejść. A zresztą mam takie,których znajomi w ogóle nie oglądają.
To smutne :c ,ale na pewno poznałaś bardzo miłych i ciekawych ludzi. Zdradzisz nam jakich ?
Jasne :) To Oblivion, Peace&Lovee. A z rq to julusia =) kopcia :D, zusias29 chyba ;D a iii miss ivona którą poznałam :
A czy masz jakąś moviestar na której się wzorujesz ?
Nie, raczej nie c:
A co sądzisz o 10 sek  ? :D
Są w porządki wg mnie. Można zarobić i dostać prezenty za obejrzenie np. 20 10 sek lub mniej.
A jak z krytyką ? Spotkałaś się z nią ?
Nie,chyba ,że ktoś zacznie się mnie czepiać to tak ;p
Dziękuję za wywiad i życzę powodzenia w zdobyciu 25 levela ;) 
Ta c : Dzięki i pa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz