poniedziałek, 23 lipca 2012

Ymm...

Heej, dawno sie nie odzywałam ... Mam ciekawe stronki dla pasjonatów mody i sztuki. Wszystkie te strony śledzę na bieżąco :D Oto one :
honestlywtf.com
pinterest.com
luluandyourmom.blogspot.com
Wszystkie strony są po angielsku,ale da się zrozumieć.
Jak wam wakacje mijają ? xD Proszę o odpowiedzi w komach (:  Ja dzisiaj byłam na zakupach i kupiłam marynarkę , torbę, chcę  jeszcze kupić martensy, conversy i vansy ;p Wiem, szalonaa :D

MOVIESTARPLANET ;D

Tak jak moja koleżanka wspomniała, nie wierzcie w te głupie kody ... One w ogóle nie działają *-* Na pewno wiecie,że istnieją także takie strony jak msp hacker . To według mnie niesprawiedliwe ! Wystarczy,że podasz hasło  i zaznaczysz ile chcesz fame i sc i już to masz. Inni użytkownicy muszą ciężko pracować, a taki jeden wpisze sobie takie coś i już ma. Moim zdaniem msp trochę staje się nieciekawe :( Trzeba coś z tym zrobić. Dodałabym jakieś screeny, ale jestem na wakacjach i nie mam swojego laptopa :( Dobraa, na raziee !

Malina-Malinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz